Äntligen Här!

Nu har jag flyttat in i nya lägenheten och faktiskt kommit iordning ganska bra!!
Har några kartonger kvar att packa upp och sedan ska man ju placera ut allting såsom man vill ha det (vilket är skitkul!!)
Tyvärr kan jag inte sätta upp så mycket på väggarna än, för det är betongväggar som man måste ha slagborr till så det får vänta till storebror kommer upp hit om några veckor!

Igår blev det snabbmat hela dagen!
Först hamburgare på Statoil till lunch och sedan middag på pizzerian utanför min dörr! (japp, den ligger verkligen utanför min dörr! ;P) En god, men väldigt väldigt stor kycklingkebab beställde jag så jag fick äta den i två omgångar!

Nu ska jag åka ut till Rocklunda och ta en morgonpromenix, sedan hem och käka frukost och sen packa upp mer!
Vi ses ikväll (tror jag iallafall om jag inte blir alltför fast i att inreda världens finaste lägenhet)

Kommentarer
Postat av: carolina

var det 55:an du käkade på? mitt favvo stället =) annars ligger en jättebra pizzeria i närheten av ICA Haga, "Ibbes". bästa bakismaten ;)

2008-08-30 @ 13:23:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

carolina: Nae, Porto Fino hette den men jag jag har ätit på 55:an också förra gången jag var här! Fast Porto Fino var faktiskt godare så testa den vetja! Jag vill testa Toscana för det var en tjej på jobbet som sa att det var bra men dom har ju stängt för att ngn hade kastat in en rökbomb där

2008-08-30 @ 16:20:00
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: carolina

aha, portofino! ja, toscana har blivit utsatt för flera "attentat" senaste veckorna. hm?

2008-08-30 @ 17:20:37
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0