Frulle i rulle :)

Har precis kommit till jobbet och ska alldeles strax börja dela alla miljonerna med morgonmediciner så det här blir ett snabbt litet inlägg, men som jag måste skriva för ni måste apselut ta del av den här superfrukosten som jag blir enormt sugen på ibland, t ex imorse och som jag avnjöt tillsammans med ett stort glas färskpressad apelsinjuice!

Den är jätteenkel och jag har ju bloggat om tunnbrödswraps förut så egentligen blir det en liten upprepning,
men jag tar med den iallafall :)

Det är helt enkelt bara att ta ett vanligt mjukt tunnbröd, bred färskost (t ex philedelphia) på och fyll på med
sådant du gillar! Rulla ihop med hjälp av lite aluminfolie och hugg in!

Imorse blev det för min del den här blandningen i rullen:

Bladspenat
Strimlad rökt skinka
Lite hackad rödlök
Sharon, persika, melon och jordgubbar i tärningar
Körsbärstomater
Sweet Chili-sås som jag ringlade över
Naturell keso blandat med lite mango chutney och philadelphiaost (paprika & kryddor)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad sugen jag vart på en tunnbrödswrap nu! Du gör så mycket goda mackor!

2008-08-04 @ 18:52:31
URL: http://hanneys.blogspot.com
Postat av: Anna

Hanna: Jag vet! Min mamma tycker jag ska börja laga riktig mat istället ;P

2008-08-04 @ 19:41:29
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0