Veckomatsedel

Nu närmar det sig jul och på tisdag ska jag äta mitt första julbord! Vi blir bjudna på jobbet och det ska bli himla trevligt för jag har faktiskt aldrig varit på ett "riktigt" julbord förut, utan bara ätit det hemma på julafton! :) Dessutom dyker det upp en födelsemiddag så det här ser ut att bli en himla trevlig matvecka :)

Måndag
Lunch:

Middag: Krämig Makrillpasta

Tisdag
Lunch:
Julbord
Middag: Skaldjurssmörgås

Onsdag
Lunch:
  
Middag: Födelsedagsmiddag

Torsdag
Lunch:
Het Tacoböngryta
Middag: Hemmagjord hamburgare

Fredag
Lunch:
  Kycklingtacos i pitabröd
Middag: Ärtsoppa med skinksmörgås (matlåda)

Lördag
Lunch:
Auberginelasagne
Middag: Quornfärsfyllt Bröd

Söndag
Lunch:

Middag: Ärtsoppa med skinksmörgås (matlåda)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag får också julbord på jobbet i morgon! Vad är din favorit på julbordet? Jag gillar nog mest laxen och en fräsch rödkålssallad.

2008-12-15 @ 21:20:58
URL: http://minfruktsallad.blogspot.com
Postat av: Anna

Malin: Min favorit är nog också laxen tror jag... och sillen förståss!! Revbensspjällen vill jag inte heller vara utan :)

2008-12-16 @ 05:12:30
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0