Linas Utmaning!

Lina har utmanat mig!
Hihi, jag älskar sånt här!!
Jag måste ju också utmana så då utmanar jag Hanna, Emma & Linda!


1)Vad åt du till frukost?
Fruktsallad med vaniljyoghurt och musli, en skiva polarkraft extreme med skinka, tomat, jordgubbar och keso samt en kopp thé!

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Min chef tror jag

4) Vilken färg har din dator?
Svart.

5) När var du arg senast?
Jag är dundermonsterdålig på att bli arg, men jag blev lite gnällig idag när en läkare inte gjorde som jag tyckte ;P

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Räknas det när jag tog sjuksköterskeexamen?

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Hmmm, kanske min tyrann till mattelärare på högstadiet?

8) Yoga eller löpning?
LÖPNING!

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? 
Laga Lätt, Mat Magasinet, Vår Bästa Mat

11) Favoritkaraktär i deckare?
Det är ju lättare att säga deckarförfattare, fast jag tycker Miss Marple är lite häftig även om det inte är den bästa deckarserien!

12) Teveprogram du aldrig missar?
House

13) Vem är du avundsjuk på?
De som precis börjar sin semester!

14) Din bästa revansch?
Min återkomst från en längre tids svår sjukdom

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Jag har bara haft en chef och hon är underbar!

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Kohjärna kanske?

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Lou Rossling för att jag lever efter hennes visdomsord :)

18) Kaffe eller te?
Kan inte leva utan något av dem så bägge två!

19) Skostorlek?
37

20) Hur ofta är du på IKEA?
Ganska ofta faktiskt, en gång i månaden kanske :)

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa?
En sekelskiftslägenhet med världens finaste kök!

Kommentarer
Postat av: carolina

åh, yoga som är så kul ;) fast det är svårt val, löpning ger en kick på ett annat sätt!

2008-07-29 @ 19:59:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Carolina: Springa är det bästa jag vet :) Yoga är nog inte riktigt min stil... jag gillar ju fart :)

2008-07-29 @ 21:22:04
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vänta du bara! Om du fortsätter att hänga på Taffel.se kommer kohjärnan snart vara i din mun ;-)

2008-08-08 @ 15:01:30
URL: http://matalskaren.taffel.se
Postat av: Mikaela

hihih kul att läsa :D

2008-10-05 @ 21:03:00
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0