Varma mackor till kvällen?

Sitter här på jobbet och är ganska uttråkad! Det är såååå lugnt på avdelningen trots att vi har två överbeläggningar!
Solen skiner och jag vill mest bara ut till den och äta glass!
Fast ikväll vill jag nog inte ha glass för ikväll fundilerar jag på om jag skulle göra lite varma mackor istället för kalla som jag hittills har gjort!
Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken fyllning än bara;
antingen blir det en créme fraiche-röra med skinka, champinjoner och prujolök à la traditionell varm smörgåstårta eller så blir det nog med en köttfärsröra!

Vad har ni för favoritfyllningar till varma mackor?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Finns mycket gott att ha på varma mackor, men min favorit är nog köttfärs! Har en annan macka som vi kallar för bakismacka, perfekt dagen efter när man är lite saltsugen. Hacka lök och fräs den glansig, bred kaviar på en franskskiva, toppa med löken, lägg på ett par skivor ost och sedan på med en till franskskiva. Stek ett par minuter på varje sida så att osten smälter, låter lite annorlunda men det är jättegott!

2008-07-23 @ 19:59:44
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0