Ett Nytt Fint Paket!

Jag tycker det är rätt skoj att köpa presenter, framförallt till andra men ibland är det ju skoj att sjäv unna sig något också ju! :) Igår fick jag en trevlig avi med posten om att jag hade ett paket att hämta ut! Det var mitt efterlängtade Thé med smak av Varm Choklad- och Grädde och en Krydda som ska smaka Pepparkaka från Aromboden!



Jag provade théet igår och det var jättejättegott!
Imorse pudrade jag pepparkakskryddan över äpplebitar, ringlade över lite honung och mikrade dem en stund så de blev lite mjuka. Sen åt jag äpplebitarna tillsammans med yoghurt och müsli och det blev faktiskt en riktigt ordentlig pepparkakassmak, hur gott som helst!!

Kommentarer
Postat av: Kryddburken

Åh så gott det låter!! Trevligt med paket ju! Hur hade ni det igår? blev det trevligt och så som du tänkt dig? var maten uppskattad? (jo, det klart den va såg ju riktigt läckert ut) Jobbar du i helgen kanske? Nu ska jag snart krypa ner med mannen i soffan och bara mysa, äntligen fredag och alla mina älsklingar är hemma! Må så gott och ha en supermysig helg!

2008-10-31 @ 19:05:17
URL: http://kryddburken.se
Postat av: lina

Vilka spännande produkter!!!! Pepparkakskryddan måste jag nästan beställa. Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-11-01 @ 19:39:48
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Bantarbritta

Chokladteet är en av mina favoriter. :)

2008-11-03 @ 12:27:26
URL: http://bantarbrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0