Veckans Matsedel

Jobbar ganska mycket den här veckan så det blir en del matlådor! :)
På torsdag ska jag eventuellt ha en liten middagsbjudning här hemma om allt går som det ska och jag har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska laga så den dagen är lite osäker än så länge!


Måndag
Lunch:
Pastasallad med Tonfisk Express Grillad Paprika
Middag: Saffranssmakande Bulgur med Kyckling & Räkor

Tisdag
Lunch:
Chili con Carne
Middag: Mograbiah med Tonfisk Express Grillad Paprika (matlåda)

Onsdag
Lunch:  Gulaschsoppa (matlåda)
Middag: Levergryta med Kantareller & Potatismos

Torsdag
Lunch:
Middag:
Kycklingtacos

Fredag
Lunch:
  Kycklingtacos i Pitabröd
Middag: Korv Stroganoff med Ris

Lördag
Lunch:
Färsk Pasta med Tomatsås & Mozzarella
Middag: Chicken Vindaloo (matlåda)

Söndag
Lunch:
Skinkröra i Tortilla (matlåda)
Middag: Skaldjur & Halloumi i Tomatsås med Pasta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0