Toast med Crabfisk & Spenat

Ledig hela helgen! Himla skönt! Eftersom jag sprang långpass igår blev det en promenix idag när jag vaknade och sen en härlig långfrukost efter det! Nu har jag precis kommit hem från stan där det blev lite shopping, ett par nya jeans, ett par skor och lite thé :)

Var inte sådär superhungrig när jag kom hem så jag gjorde bara iordning en toast i smörgåsgrillen! Oftast när jag gör varma mackor i den blir det med skinka, ananas och ost men idag gjorde jag lite annorlunda med spenat, färskost och crabfish! Riktigt gott faktiskt!


Den goda fyllningen

En toast
2 skivor vitt bröd
2 "crabfishpinnar"
50 g färdigstuvad spenat (finns fryst)
1 msk kräftost (eller annan färskost)
1 msk riven ost

Tina spenaten och blanda den med crabfish, färskost och vanlig ost.
Lägg på röran på en av brödskivorna. Täck med den andra skivan och grilla toasten i smörgåsgrill eller våffeljärn.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vad enkelt och gott! måste testa detta! Ha en trevlig kväll!

2009-03-01 @ 19:26:53
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: ALFAHANNA

Vilket underbart tips att man kan ha stuvad spenat i mackorna! Det bara måste jag testa!

2009-03-02 @ 22:42:39
URL: http://alfahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0