Somrig Sallad Mitt i Vintern version II

Jag hade ju massa lax och räkor över från igår och då passade det ju himla bra med en god sallad idag till lunch också ju! Jag ska jobba ikväll och eftersom det alltid är sådär lite halvosäkert när man har tid att äta på jobbet så blev det en lite matigare variant med saffranskryddad bulgur! Det ser gott ut som tusan och jag ska precis hugga in! :)

Ha en trevlig lördag allihopa! 


I den här somriga salladen hittar vi alltså:

Saffranskryddad bulgur
Varmrökt lax
Färska räkor
Crabfish
Sharonfrukt
Machesallad
Körsbärstomater


Jag åt den tillsammans med samma röra och dressing som igår och jag tyckte nog att jag var så himla somrig att jag nästan blev lite badsugen.... men bara nästan ;P 

Kommentarer
Postat av: carolina

jag har också ätit skaldjurssallader i veckan ;)

2009-01-31 @ 22:39:42
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: carolina

gardinerna är från ikea, kostade bara 161 :- för 6 meter!!! galet billigt :D

2009-02-01 @ 12:30:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0