Somrig Sallad med Varmrökt Lax & Räkor

Nu har jag testat min nya cykel och den var verkligen super!!
Jag har aldrig tyckt om att cykla, men med den här cykeln gick det lixom inte att sluta! Jag startade kl 8.30 imorse och kom tillbaka strax före kl. 14.00 så det blev en riktigt lång cykeltur :) Jag hade inte riktigt koll på milen men jag tror det blev ungefär 10 mil, först ut till Ängsö slott och tillbaka, sedan ut till Frösåkers GK och tillbaka, därefter till Tortuna och tillbaka nästan hela vägen, men jag svängde in på vägen mot Hökåsen och åkte dit och sedan en sträcka runt centrum också! Vet ni, det var jättekul! Cykling är absolut ett värdigt alternativ till löpningen!

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt och nu är jag superhungrig och väl värd något riktigt gott!

Finns det något godare än en riktigt fräsch sommarsallad med handskalade räkor och varmrökt lax?
 Nä, skulle inte tro det!





I den här salladen hittar du följande:

Varmrökt lax
Handskalade räkor
Avokado
Sharonfrukt
Körsbärstomater
Citronsaft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0