Krämig Pastasallad med Chorizo

Uräskta min bloggtorka de senaste dagarna... men det är just precis exakt vad det är.. bloggtorka alltså! Mat har jag ju förståss lagat och ätit, men jag har lixom inte haft ngn direkt längtan efter att blogga om det... :(
Nåja, den här pastasalladen var iallafall så god och läskigt enkel att jag bara måste skriva om den!
Chorizo är ju min favoritkorv och tänka sig att Keldas Créme Fraiche med Tomat & Basilika gjorde sig så himla bra som dressing!




1 port

Koka valfri pasta (avsvalnad)
1 chorizokorv i bitar
½ liten röd paprika i bitar
100 g körsbärstomater i halvor
½ sharonfrukt i bitar
½ påse (à 70 g) valfri blandad sallad
½-1 dl Kelda Créme Fraiche med Tomat & Basilika

BLANDA IHOP!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det låter ju toppengott, är också förtjust i choritzo.



Till middag idag ska jag prova din köttfärsfräs med vitkål.



Ha en skön helg!

2009-03-21 @ 08:01:55
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Postat av: emman

Åh detta låter riktigt smarrigt o enkelt :) Ska göras till veckan! :D

2009-03-23 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0