Kyckling & Räksallad med Mycket Annat Gott!

Var ledig igår och hade en riktigt riktigt bra dag!
Sprang långpass på morgonen och det var så skönt i vårsolen! Sen åkte jag ut till Björnön för att testa min våtdräkt i "riktigt" vatten och det var sjukt kallt, men våtdräkten funkade bra så jag är nöjd! Det blev ju förståss ingen längre simtur där utan jag tog en sväng till simhallen istället och simmade i någon timme! Sen åkte jag till Hälla för att handla yoghurt men kom hem med 2 tröjor, 1 par skor och en klänning istället ;P

Sen hem för att käka en riktigt ordentligt frukost (typ kl 15.30 på eftermiddagen... ;P) och sen iväg till gymet för lite styrka och det gick också bra! En dag full med aktivitet.. me like!!

På kvällen gjorde jag iordning en sallad med bara sådant jag tycker är gott!!






Nygrillad kyckling
Räkor
Avokado
Jordgubbar
Sharon
Mango
Päron
Tomater
Gurka
Paprika
Rödlök

Vitlökskrutonger (som inte fick vara med på bild)

SJUKT GOTT!!


Kommentarer
Postat av: carolina

vilken sommarsallad! vi har tröttnat lite på björnön, körde ängsö idag istället, mysigt! inte lika mycket folk heller, i spåren på björnön blir det lätt packat tycker jag ;)

2010-04-18 @ 18:11:29
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0