Ni är så gulliga!!!

Hej allihopa och tack för de superdupergulliga kommentarerna, sms:en och mailen jag fått den senaste veckan!

Jag har INTE dött, jag är INTE sjuk (fast jag var fökyld förra veckan visserligen) och jag har INTE amputerat händerna och jag har INTE slutat lagat mat! :)

Nej...... men däremot så har jag nog allt gått och blivit lite (ganska mkt) kär!! *Leeeeeeer*
Så bloggen har lixom inte blivit sådär jätteprioriterad de sista veckorna är jag rädd... tiden har lixom gått åt till annat .. :)

Men ett litet recept tänkte jag bjuda på idag... eller recept och recept förresten... pizza på pizzamix och sen kan man ju ha på precis det man tycker om *skratt* men den här pizzan som är på bilden var nämligen den första måltiden VI (jag och han alltså) lagade ihop.... och det är den godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv.... *leeer*



Jag förmodar att ni kan gissa vilken del av pizzan som är min.... Han har ganska roligt åt mitt beroende av körsbärstomater ;P men han är så söt... för första gången jag skulle sova hos honom hade han köpt två stora burkar med just körsbärstomater och dessutom en stor burk med keso, mannafrutti och vaniljyoghurt!


Förresten, vill ni veta något annat kul? Fast i och för sig är typ allting roligt just nu.. *s* men det här är lite extra kul :) Jag har nämligen vunnit en stegtväling vi har haft på jobbet.... det är Korpen som anordnar det (titta in på tävlingens hemsida vetja) och alla landsting i hela Sverige kunde vara med! Man tävlar både i lag och individuellt och det gäller att få ihop så många steg som möjligt under en månad! Vårt lag kom på 87:e plats av 647 lag... och jag kom på första plats i den individuella tävlingen där det var 5651 tävlande!! Kul, eller hur???


Kommentarer
Postat av: Kryddburken

Men HEEEJ!!! Åh va roligt att se dig tillbaka!! Och så lättat jag blev att du hade en sån härlig orsak till din fråvaro! :-D Det är du värd! En sån där kille får du va rädd om som köper körsbärstomater & keso till dig! skrattar Härlig härligt att du är tillbaka, eller ja du får försvinna igen när du känner för det, nu vet jag ju varför! :-) Må så gott och ta hand om er!

2009-04-04 @ 12:56:13
URL: http://kryddburken.se/
Postat av: Hanna

Vad skönt att höra att du lever! Gratulerar både till kärleken och till vinsten!!! Vad söt han var som köpt tomater och keso! =D Pizzan ser supergod ut! =)

2009-04-05 @ 20:22:44
URL: http://hanneys.blogspot.com
Postat av: Carro

Grattis till både kärleken och tävlingen :)

Underbart med vårkänslor !

2009-04-05 @ 21:39:16
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0