Skaldjurssmörgås

Idag har jag testat Pågens Lantgoda!

Jag rostade det och sen gjorde jag iordning en trevlig skaldjursröra som jag lade på och åt tillsammans med massa tomater! Brödet var absolut helt OK, men jag tror nog faktiskt att det gör sig bäst rostat såsom jag gjorde! Skaldjursröran vad ju ganska à la Anna och jag skulle nog viljat haft räkor också men det hade jag inga hemma så jag tog kräftstjärtar och crabfish istället!



Skaldjursröra för en person

2 crabfishpinnar
½ dl kräftstjärtar
½ hackat kokt ägg
1 msk stenbitsrom
½ dl äppletärningar
1 msk kräftost (Kavli)
1 dl keso
1 msk créme fraiche
½ msk mango chutney


Kommentarer
Postat av: Molly

låter som en god röra att ha på detta bröd:) har du testat att göra toast med det?:)



ha en fortsatt bra kväll och en god jul och ett gott nytt år önskar jag dig så här innan:)

hur ska du fira jul? ha det så bra!:)

2008-12-16 @ 21:42:23
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Molly: Nä, men imorgon tänkte jag testa att använda det som hamburgerbröd tänkte jag :) men jag kan tänka mig att det är ett alldeles perfekt toastbröd! :) Till julen är jag ledig i några dagar så jag ska åka hem till mina föräldrar.... sa bli supermysigt, har ju inte träffat dem på länge nu ju :( vad ska du själv göra?

2008-12-17 @ 06:58:33
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0