Pastasallad med Tonfisk i Tomatsås??

Till lunch idag hade jag ju tänkt mig en trevlig pastasallad med Abbas svingoda Tonfisk Express Grillad Paprika!
Jag gjorde i ordning typ allting, kokade pastan (med gurkmeja i kokvattnet för det är mycket roligare med pasta som är gul), skar sharonfrukt, mango och avokado i tärningar, rödlök i skivor, bladspenat i strimlor och körsbärstomater i klyftor.

Jag blandade ihop allting, öppnade burken med tonfisken och skulle hälla den över pastasalladen och VAD ser jag då??? Inte någon Tonfisk Express Grillad paprika iallafall, utan istället Tonfisk Express i Tomat & Basilikasås!! Den är också från Abba, men den är ju tänkt att man ska ha varm till pasta, inte i pastasallader! Hur som helst, burken var ju redan öppnad och jag orkade ju inte direkt springa iväg till affären bara för att köpa rätt tonfisk så jg blandade ner den här tonfisken istället, kall då förståss i salladen!!

Vet ni??

Det var SKITGOTT!!!! Såsen gav massa smak som världens godaste dressing typ så det här är verkligen ngt jag rekommenderar!! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte testat någon av abbas smaksatta tonfiskar ännu, men du rekommenderar dom alltså!?

2008-10-27 @ 21:55:15
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0