En himla god lunchsallad!

Idag har det varit finfint väder ute och då tyckte jag att en finfin sallad passade bra till lunch :)



Tog fram det jag hade i kylen:
 
Tandoorikryddad Kyckling
från gårdagens pitabrödsmiddag

som jag stekte upp tillsammans med

Chorizokorv

och

Kantareller

blandade i

Matvete som först kokat i curry

och sen rörde jag ihop det med

Romansallad

Tomater (körsbärstomater och soltorkade)

Sharonfrukt, Mango och Persika

Avokado

Som kronan på verket en

Dressing gjord på Kesella och mixade Soltorkade Tomater..

MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken mumsig sallad, toppen när man tar tillvara på det som finns i kylen och dessutom brukar det ju bli riktigt gott med!



Ha det bra!

2009-07-30 @ 11:14:08
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Therese

Tage vad man haver modellen är ju faktiskt inte så dumt.

Brukar ju nästan alltid gå hem också.

Sallad är ju sommarens melodi, mums.

2009-08-02 @ 07:47:21
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0