Pågen God Form + Crabfish- Skink- och Äggröra = Sant



Var och tränade en sväng efter jobbet idag och var enormt hungrig när jag kom hem, sådär hungrig att man inte riktigt har tillräckligt med blodsocker i kroppen för att orka laga en riktig middag!
Pågen skickade hem lite bröd till mig för ett tag sedan, bland annat ett subliknande som heter God Form och som ska innehålla dinkel och surdeg.

Brödet fick bli min kvällsmat tillsammans med en ganska sedvanlig smörgåsröra a'la Anna, d v s

Crabfish
Skinka
Hackat Ägg
Keso
Kesella
Pressad Citron
Dill
Gräslök
Mango



Smörgåsen innan locket lades på

Jag blev mycket nöjd med brödet!

Smakrikt, mättande och så kändes det nyttigt till på köpet också! 

Bra jobbat Pågen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har också fått brödet hemskickat men bara provat dessa och dom tyckte vi här hemma också att dom var riktigt goda. Och den ser ju inte helt fel ut, mackan din.



Ha en toppendag!

2009-11-25 @ 09:05:21
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Johanna på Reztart

Oj vad gott det ser ut! Känner att det är dags för mellanmål :-)Surdeg och dinkel låter nyttigt. Är det låg sockerhalt också?

2009-11-26 @ 09:56:26
URL: http://www.reztart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0