Att Lära Någon Att Tycka Om Varmrökt Lax

Det borde ju egentligen inte vara alltför svårt för varmrökt lax är ju typ godast i hela världen! Det var dock ganska svårt att lära någon som hatar i princip allt som simmar i vatten och som går att äta *s*
Stevie är alltså inte störtförtjust i fisk och skaldjur, men han hade inte smakat varmrökt lax och det är åtminstone det godaste jag vet i fiskväg, så jag tänkte att det kanske skulle smaka för honom också!

Sagt och gjort, varmrökt lax inhandlades och serverades med hemmagjord mimosasallad, bröd och en underbar grönsallad med tomater, avokado, oliver, cornichons och vindruvor!





Vad tycker han då?
Njae, varmrökt lax var väl ingen hit kanske, men han sa iallafall att "det gick att äta" och det får jag nog ta som ett gott betyg! Som tur var hade jag även köpt rostbiff så han behövde ju inte gå hungrig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0