Quesedillas med himla god fyllning

Idag blev det lite improvisation till lunch! Jag hade tänkt äta bakad potatis, så jag åkte till affären för att köpa just bakpotatis och kom hem md precis allting annat utom just bakpotatis ;P

Så istället gjorde jag quesedillas med den fyllning som jag hade tänkt ha till potatisen och det blev så himla gott! Jag älskar texmexmat!! :)



Såhär gjorde jag:

Jag stekte bacon, lök, paprika, champinjoner och soltorkad tomat, kryddade detta med lite tacokrydda och rörde ner tacosås.

Jag la röran på ena halvan av ett tortillabröd, klickade på philadelphiaost (vitlökssmak), la på några körsbärstomater och sen lite riven ost uppå det!

Vände andra halvan av tortillan över röran och stekte quesedillan i en stekpanna.
Enkelt som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0