Middag på Stegeborgs Hamnkrog

Fartlek idag på morgonen innan frukost :) Först en mil på tidtagning i det snabbaste tempot jag orkar och sedan lite backträning och intervaller (8 x 80). Därefter lugn nedjoggning ca 2 km. Lite missnöjd med tiden på milen (46 minuter). Visserligen är det väldigt kuperat och endast skogstig där jag måste akta mig för massa rötter hela tiden, men det känns ju som jag har mer att ge men är inte tillräckligt motiverad att göra det *suck* Vill ju under 45 minuter-strecket ju!  

I eftermiddag ska jag ska åka till Sara i Stegeborg. Hon jobbar på hotellet där (och bor på slottet!!) nu under sommaren och vi ska äta på deras hamnkrog! Har tittat över menyn lite och jag tror jag ska välja deras sommarsallad med muscadogrillad lax, primörer, jordgubbar och fetaost! Vad tror ni om det? :)



Stegeborgs Slott

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det lät som en ritkigt bra val! Är du som jag att du lusläst menyn innan du ens kommit till restaurangen!? =)

2008-07-10 @ 13:38:00
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0