Äntligen Testat Äntligen Subs!

För ett tag sedan skickade Pågen hem ett paket av deras nya bröd Äntligen Subs till mig och nya har jag äntligen testat det! Eftersom jag är ett litet mackmonster och då framförallt ett fan av stora matiga mackor är jag överlycklig att det här brödet ar kommit! Det passar ju perfekt både till frukostmackan, lunchen, mellisen eller som kvällsmat!
Idag blev det en matig smörgås till lunch och håll er i nu MEN jag hade INTE KESO på mackan!!!Det är nog i princip första gången i hela världshistorien det inträffar i mitt hem ;P

Jag fyllde istället smörgåsen med det här:



Philadelphiaost
blandat med
Mango-Marmelad

Rökt kalkonbröst
Sharonfrukt (i tärningar)
Mango (i tärningar)
Tomater (i skivor)

Jag rostade brödet, bredde på philadelphia-marmeladblandningen på både överdelen underdelen. Sedan lade jag på kalkonbröstet, frukttärningarna och tomaterna och allra sist överdelen förståss då!

Det blev en världsgod macka!!
Philadelphiamarmeladblandningen (som jag brukar ha på rostat bröd annars också) är supergod till rökt kalkon och den gav så mycket krämighet att jag inte saknade keson ett dugg!
Brödet var också absolut gott även om jag nu bara har testat det som rostat!


Philadelphia-Mangomarmeladröran... SÅ GOD!



Kommentarer
Postat av: Molly

hej anna!

allt bra med dig?:)

jag tänkte bara passa på att önska dig en riktigt bra helg :) några speceilla planer?

ha det toppen!

kram!

2008-11-07 @ 14:05:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0