Ingen hemresa idag :(

Fy vilket snöoväder! Idag skulle jag och Stevie egentligen åkt hem till mina föräldrar i Finspång över dagen men det blev förståss ingenting med tanke på vädret *suck* Jag har verkligen hemlängtan just nu och hade sett fram emot att åka, men om vi hade åkt hade vi nog fått krypa fram på vägen och säkert inte kommit dit förrän jättesent och då nästan varit tvungna att åka hem på direkten :(

Istället åkte vi ner en stund till stan och gick i affärer, åt kinamatsbuffé på Choys Garden och sen gick vi och såg eftermiddagsbio! Vi såg "Farsan", den nya filmen av Fares och den var riktigt bra!!

Dessutom fyndade jag en hel del kläder och annat så det blev en lite bra dag iallafall :)

Här är ett litet plock av dagens fynd, nya jeans, nytt linne och nya skor! :)

 




Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt! Men ser jag rätt att det är "hål" på dina nya jeans:)Det var ju jättebra att det blev en skaplig dag iallafall ..... Här hemma fortsätter snöovädret, ert beslut var utan tvekan alldeles rätt! Ser fram mot att ses om två veckor. Puss, puss

2010-02-20 @ 18:40:34
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu förstår jag vad jag gjort för fel tidigare ... Har ändrat som du märker. Kram

2010-02-21 @ 13:32:31
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: carolina

riktigt snygga kläder!

2010-03-23 @ 18:11:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0