Målning, kyl- och frysfyllning och väldigt många matlådor!

Jag har bara varit i Västerås sedan igår kväll, men det känns som om jag har bott här i tre miljoner år typ.. med andra ord känns det som hemma! Det är en så superduperfin stad och jag är jättejättejättekär i min nya lägenhet :D

Tiden här har framförallt ägnats åt att kladda färg på väggar i sovrummet och i vardagsrummet! Jag har nog i princip aldrig hållt i en målarpensel förut men jag tror det blev hyfsat bra iallafall! Sommargrönt heter färgen i vardagsrummet och havsblå heter den i sovrummet!


Sovrum


Vardagsrum


Utsikt från balkongen

Jag har även spenderat enormt mycket tid i köket efter att ha inventerat både frys och kyl med i princip allt jag kunde komma på att jag någon gång eventuellt möjligtvis kanske kommer att bli sugen på och därför absolut behöver ha!
Jag har laddat upp med massa matlådor inför jobbstarten så att det lixom är fixat och klart :)
Het korvwok, Köttfärschili, Chicken Vindaloo och Vegetarisk lasagne har jag hunnit med att laga och frysa in
Recepten lägger jag eventuellt upp ikväll om jag orkar eller när jag kommer till Norrköping igen!


Köket

Imorgon bär det av till Ramsnäs på konferens med nya jobbet!
Ska bli hur kul som helst :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh vilken fin lägenhet o superläckert kök!:) Där får du laga mycket god mat

2008-08-19 @ 08:51:22
URL: http://tindra85.blogspot.com
Postat av: Molly

vad fint du verkar bo:) hoppas att du kommer trivas som fisken i vattnet i v-ås:)

2008-08-19 @ 21:50:08
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Alex & Molly: Ja visst är den fin! Jag vill helst flytta redan på direkten .... fast det är ju bara en vecka kvar så jag får väl lugna mig tills dess :)

2008-08-20 @ 20:53:57
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0