Hej hopp!

Då har man blivit bloggare alltså...

Hmmm.. min blogg kommer nog framförallt handla om det som rör sig i min vardag... kanske inte mycket vad som rör sig i mitt huvud för jag vill ju inte förvirra er allt för mycket med mina bryderier, utan mer sånt där som händer runtomkring och sen kanske framförallt två av mina största intressen; matlagning och träning :)

Tänkte lägga upp lite recept på det jag lagar, oftast inspirerade av andra men modifierade och anpassade så att de blir precis som jag vill ha dem (oftast brukar det bli kvar typ EN ingrediens som var i det ursprungliga receptet) ;P

Tänkte även skriva lite om min träning som visserligen inte är på så avancerad nivå, men ändå det bästa jag vet och som jag gärna delar med mig av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0