Julfint och En VÄLDIGT fin för tidig julklapp!

Idag har jag varit ledig!
Började dagen med ett riktigt långpass på runt drygt 2,5 mil som gick så himla underbart bra att jag nästan ville gråta!
Det har gått lite si och så med löpningen sista veckorna nu när det har varit så kallt! Jag gillar vinterlöpningen och försöker träna oavsett väder (mitt allra bästa pass har jag faktiskt haft i nästintill snöstorm!!) men det blir jobbigare med andningen vid minusgrader och så är det ju så satan i gatan kallt om fingrarna! ;P
Idag gick det iallafall hur bra som helst så nu kanske jag är på G igen? :)


För någon vecka sedan fick jag ett erbjudande från Toja Import om att få ett smakprov av deras produkter! Självklart tackar man inte nej till det och igår fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut! Döm om min förvåning när jag öppnade kartongen och såg att det inte alls var något litet smakprov utan SEX STORA KRYDDBURKAR MED INDISKA KRYDDOR!! Det var en himla tur att jag öppnade paketet hemma för hade jag gjort det i affären hade de nog trott att jag var tokig när jag hoppade runt som en gnu av glädje! ;P Jag har tittat HUR länge som helst på de här kryddorna i affären och tänkt köpa dem och så får jag dem GRATIS istället!! Tack SNÄLLA Toja Import!! Nu har ni en trogen kund kan jag lova!! Jag ska premiärprova någon av kryddorna tillsammans med kyckling nu i början av veckan tänkte jag!! :)



Sen så har jag varit och handlat lite på ICA Maxi och julpysslat lite till i lägenheten!
Lite mysigt blev det väl allt?

   

Bilderna blev himla dåliga idag för jag råkade ha lite fel inställning på kameran tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Filibabba

vilka mysiga julbilder! :)

2008-11-29 @ 09:18:48
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0