En Mysig Torsdagkväll!

Idag har jag varit ledig!
Sen så ska jag jobba typ tre miljoner dagar i sträck så idag har jag verkligen ansträngt mig för att göra så lite som möjligt under så lång tid som möjligt om man bortser från mitt långpass imorse! :)
Till lunch blev det bara goda mackor med färskt bröd, skinka, tomat och keso men till middag blev det desto lyxigare!
Halloumi, Kyckling, Räkor, Avokado, Svamp & Krutonger i en ljummen sallad!
Mums säger jag bara!

Recept och bild hittar ni här
(fast lägg till några räkor idag)

Nu har jag tänt massa ljus och tänkte lägga mig framför tv:n och bara inte göra någonting! :)

Kommentarer
Postat av: fannie

Oh, jag skulle också vilja ha mysmys! :)

2008-10-10 @ 14:59:57
URL: http://chokladbollen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0