Karins Utmaning!

Nyss hemma från dagens långpass i Rocklunda!
Idag gick det betydligt bättre än i förrgår även fast det fortfarande är ganska råkallt och blåsigt!
Är ledig idag och tänkte ta en sväng ner till stan sedan efter frukosten (hmmm brunchen kanske det heter såhär dags) och köpa lite thé i ngn liten butik som heter Théboden som visst ska finnas här någonstans :)
Om någon har något tips om något gott svart thé så får ni gärna dela med er! :)

Häromdagen utmanade Karin mig och jag tycker ju sånt här är superkul så givetvis antar jag utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
    Mackor och olika sallader, helst med keso, skaldjur eller kyckling!
 
2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
   Jag sitter nog absolut inte still för det kan jag inte göra några längre stunder, men det vete katten om jag hjälper till ;P

3. Var sitter du helst och bloggar?
 
    Hemma

 4. Köper du ofta Triss?
     Har nog faktiskt aldrig köpt en trisslott

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? 
    Grekland och Valencia

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
 
    Kanal 5 fast jag kollar typ aldrig på TV

Klädbutik - Gina Tricot

Inredningsbutik - hmmm, dom som ligger i Knäppingsborg i Norrköping tror jag och sen gillar jag Lagerhaus också

Godis - Sura godisar och naturgodis (ni vet såna där med yoghurt runt omkring)

Stad - Västerås såklart!

Dryck - Cola light, Fun light Appear och Vin

Musik - Counting Crows och Heather Nova

TV-serie - House!!!!! Jag skulle göra VAD som helst för att få jobba med honom ;P

 Träning - Långdistanslöpning

Bakverk - Jag kan inte baka!

Kaffe - Går nog inte att leva utan ;P

Nu vill jag också utmana och då skulle jag nog gärna vilja veta vad:

Molly
Hanna
Lina

svarar på dessa frågor! :)

Kommentarer
Postat av: KarinW

Kul och läsa vad du gillar och så!

Ha det bra

2008-09-10 @ 21:31:56
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Kryddburken

Hej gums!

Länken till Hanna är densamma som till Lina! Bara påpekar lite... S

2008-09-10 @ 22:09:02
URL: http://kryddburken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0