Tre Fönster

Nu har jag satt upp gardiner för första gången i mitt liv! Gissa om mamma måste vara stolt över sin hushållsbegåvade dotter nu!! Visserligen var gardinerna redan färdigsydda så det enda jag i princip gjorde var att trä i dem i panelhänggrejerna och hänga upp dem... men ändå!!
Dessutom skruvade jag faktiskt upp gardinstången i vardagsrummet själv... så det så!! ;P


Sovrumsfönster med Walk Of Fame-väggen bredvid ;P


Vardagsrumsfönster


Köksfönstret med mina balsamvinäger- och oljaflaskor som kostade 10 kr (!!!)

I köksfönstret har jag inte satt upp några gardiner än för jag har lixom inte hittat ngt som passar!
Om det är ngn som har förslag på vad som skulle vara snyggt så är dom mer än välkomna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt och fint du har fått det! Själv känns det inte som om jag har sinne för inredning... :(

2008-09-01 @ 21:52:35
URL: http://minfruktsallad.blogspot.com
Postat av: Anna

Malin: Det har absolut inte jag heller och sen är jag totalt färgblind.. inte sådär att jag inte ser vad det är för färg men jag kan inte se om färger skär sig utan jag tycker det mesta passar bra ihop! Därför får jag alltid köra på ganska säkra kort... typ vitt, beige och svart och det blir ju inte alltid så roligt men det passar ju iallafall ihop med det mesta! ;P fast jag tycker att det riktigt riktigt riktigt kul att läsa om inredning och köpa prylar till hemmet :)

2008-09-02 @ 06:09:27
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: Mia

Men stumpilumpan!!! :-)

Vad fint du har fått det! Hur känns det nu då?

Fan en annan bara jobbar och jobbar och flirtar och jobbar så man blir helt dagvill....



Puss o kram i massor/snurp

2008-09-03 @ 08:35:43
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: issa

en sån där gardin som är som en rullgardin.. vit eller nån annan fin färg. åhlens har massa fina. det kan ju passa!

2008-09-09 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0