Veckans Matsedel!

Den här veckan har jag verkligen inte planerat ett endaste dugg förutom några dagar så jag får väl uppdatera allt eftersom tror jag! Några dagar har jag dock planerat lite löst och sådär men vet inte riktigt vad jag ska pyssla med på kvällarna de dagar jag är ledig, om jag ska äta hemma eller ngn annanstans men som sagt...
uppdatering kommer nog ske :)

Måndag
Lunch: Quornfärsfräs med Makaroner
Middag: Indisk Kycklingpizza

Tisdag:
Lunch: Mograbiahsallad med Kycklingkassler
Middag: Makaronipudding med Korv & Spenat (matlåda)

Onsdag:
Lunch: Fruktsallad med Äpple-Päron & Vaniljkeso samt smörgås (matlåda)
Middag: Köttfärslåda med Potatismos & Svampsås

Torsdag:
Lunch: Ciabatta med Crabfishröra
Middag: Chicken Vindaloo med Ris (matlåda)

Fredag
Lunch: Spenatomelett
Middag: Saffranspasta med Lax & Skaldjur

Lördag
Lunch:
Middag:

Söndag
Lunch: Sparris & Broccolisoppa med Bröd
Middag: Quornfärsgratinerad Gnocci?

Kommentarer
Postat av: fannie

Oh, indisk kycklingpizza, skulle du vilja ge mig receptet? hihi :)

2008-09-28 @ 18:57:51
URL: http://chokladbollen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0