Veckans Matsedel!

Den här veckan blev det ju lite ändringar p g a extrajobb, men kommande vecka ska jag nog försöka hålla mig till planeringen så gott jag kan! :)

Måndag
Lunch: Något snabbt och jättegott! (Mannafrutti med fruktsallad och smörgås om jag känner mig själv rätt)
Middag: Moussaka

Tisdag:
Lunch: Moussaka (matlåda)
Middag: Tortellinigratäng med Tomatsås och Mozzarella

Onsdag:
Lunch: Pannkakor
Middag: Paella med Kyckling & Skaldjur

Torsdag:
Lunch: Gubbröra i Tunnbröd (matlåda)
Middag: Crêpes med Köttfärsröra

Fredag
Lunch: Krämig Pastasallad med Kräftstjärtar & Avokado
Middag: Crêpes med Köttfärsröra (matlåda)

Lördag
Lunch: Vegetarisk Lasagne
Middag: Hamburgare med Coleslaw, Bröd & Klyftpotatis

Söndag
Lunch: Falukorv & Stuvade Makaroner
Middag: Fiskbullsgryta med Ris (matlåda)

Kommentarer
Postat av: lina

Åh, vad gott du ska äta! Moussaka fullkomligt älskar jag!!!

2008-09-07 @ 20:48:44
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: carolina

mannafrutti är så mycket godare än risifrutti tycker jag! och mums för crepes! har du ätit dem som finns i sjukhusrestaurangen, där på Cafe Bigarrå? dom är HUR goda som heslt, tog alltid dem när jag var där och käkade :)

2008-09-08 @ 12:50:02
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Duktig du är på att göra matsedel! Jag brukar också skriva matlistor, men har så svårt att bestämma mig så det blir alltid att jag går och funerar och inte känner mig riktigt nöjd... :(

2008-09-08 @ 21:38:40
URL: http://minfruktsallad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0