Tävling med Kelda!!

Kelda har lanserat ett koncept en Iphone-applikation med massor massor massor av 15-minuters recept!! Jag är ett enormt stort fan av deras soppor, särskilt deras tomatsoppa och fisk- och skaldjurssoppa! De är nästan helt sjukt goda!! Fast det kanske ju bli lite för lite att bara äta en slät soppa så jag brukar slänga i lite annat också, t ex räkor, champinjoner, paprika, tomat, kyckling etc etc! Man kan faktiskt ha i vad som helst tycker jag i en soppa!

Nu har DU chansen att tävla med mig och Kelda!

Vinnaren får en presentcheck med 100 kr på produkter ur Kelda soppsortiment och 2:a och 3:e-pristagaren får varsitt badlakan.

Det låter väl inte så tokigt, eller hur?

Tävlingen går till såhär:

1. Lämna en kommentar till inlägget där du berättar hur just du brukar smaksätta din favoritsoppa från Kelda.
2. Länka till min blogg och tävlingen och gärna även till Kelda (nej jag är inte sponsrad)på din blogg

Tävlingen avslutas den 18 februari kl 20.00!!

Skynda er nu och överös mig med massa goda sopprecept!!


Kommentarer
Postat av: Liselott Hedman

Jag brukar ta tomatsoppan och tillsätta pasta,för att få den fylligare. Toppar med riven parmesan och lite färsk basilika.-Mums

2010-02-13 @ 13:10:25
Postat av: Annika

Hej! Några sopprecept kan jag inte bidra med, för jag har aldrig ätit keldas soppor. Däremot hittade jag en kommentar hos mig från dig som jag av nån konstig anledning missat att svara på (från novembner). Du undrade var jag hittar flageolet-bönor. De är från Risenta, och jag hittar dem i vissa lite mer välsorterade butiker. <a href="http://www.risenta.se/sv/Vara_produkter/Flageoletbonor/?search_text=flageolet&category%5B%5D=100&index=0&search=1" target="_blank">Läs mer här</a>. Hoppas du har en trevlig helg!

2010-02-14 @ 00:43:52
URL: http://www.smaskens.nu
Postat av: Krissan

Jag älskar deras tomatsoppa och brukar tillsätta tortellini och creme fraiche, så gott!!



Har länkat till tävlingen i min blogg!

2010-02-15 @ 09:10:17
URL: http://fresteleser.blogspot.com
Postat av: Karin W

Hallå där Anna! Nu har jag haft mycket att läsa hos dig för det var ett tag sedan. Hoppas allt är bra med dig och vad kul med tävling. Jag ska lägga ut en likadan jag också:) men jag väntar på mina smakprov. Jag har bara smakat skaldjurssoppan och då fyllde vi den med räkor, lök och champinjoner tror jag!

Kram Karin

2010-02-15 @ 20:45:56
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0