Sizzling Chicken Fajitas

För någon vecka sedan när jag och Stevie var på Erikslund och tittade runt lite fick vi för oss att vi skulle testa att äta lunchen på ett TexMex-ställe som finns där och som vi inte hade provat någon gång! Vi älskar ju texmexmat båda två så det kunde ju lixom inte bli fel! När vi klev in genom dörren var dock min första tanke att vända om direkt! Interiören och städningen var absolut inget att hurra för och det var inte precis ngt ställe man ville äta på! Vi var ju jättejättehungriga så vi orkade inte hitta någonstans utan bestämde oss för att äta där iallafall.

Jag beställde Original Tortilla med kyckling, salsa och guacomole.... och vet ni.. DET var bland den godaste texmexmaten jag någonsin ätit!!! Inga konstigheter, bara god kryddad kyckling, sallad, halvstark salsa och krämig guacomole i ett tortillabröd.... och det var SÅ gott!!

Det ställe förtjänar absolut ett återbesök... fast då kanske vi tar med oss maten hem istället :)

Iallafall, idag försökte jag mig på ngt liknande med kyckling! Jag köpte Santas Maria's Sizzling Fajita Mix och blandade ned tillsammans med kyckling och grönsaker! Detta serverades sedan i tortillabröd med sallad, tomater, avokado och förståss guacomole (som inte finns med på bilden)... MYCKET gott! :)


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite otäckt är det allt att komma till ett ställe som inte är rent och fräscht, tur iaf att maten smakade fint.



Din hemmagjorda variant ser ju riktigt god ut!

2010-01-20 @ 09:16:21
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0