En Riktigt Bra Dag!!

Idag har jag haft en riktig superdag!
Fick ju lite otippat vara ledig idag (hör och häpna men vi var för MKT folk som skulle jobba! ;P)

Började dagen med ett riktigt långpass i Rocklunda och det gick verkligen utan att skryta JÄTTEBRA!
Jag var SÅ nöjd efteråt och unnade mig en riktig långlyxbrunchmed fruktsallad, yoghurt, müsli, ägg, macka och thé

Sen åkte jag ner på stan en stund, fikade med en jobbarkompis och strosade runt lite i affärer! Hittade en jättefin "vinterklänning" på GinaTricot och ett par stövlar som jag visserligen inte köpte men som jag fundilerar skarpt på!
Sen åkte jag ut till Hälla och Ica Maxi där jag handlade lite mat och blev bjuden på både smakprov av Fläskfilé Vindaloo och glass! Jag älskar att handla på fredagar för då bjuder dom alltid på massa gott i affärerna :)

Sen åkte jag hem, åt smörgås och mannafrutti med bär och krossad pepparkaka (japp, det är supergott ;P).
Pysslade lite i lägenheten, hade intressanta babblemang i telefonen och laddade ner lite musik till mp3-spelaren!

Nu har jag för en liten stund sen ätit min absolut favoritmat;
Världens i särklass godaste skaldjurssallad med ägg och avokado

Snart blir det glassdessert och sen sängen tror jag!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har :)

Kommentarer
Postat av: KarinW

Hoppas du får en lika bra helg!

Ska ha storbak och städning i morgon, den som spar han har!

2008-09-26 @ 22:42:47
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Filibabba

en ledig dag blir nästan bäst när man inte har räknat med att vara ledig! =)

2008-09-27 @ 09:25:01
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Anna

Karin: Jag ska jobba hela helgen men det är skoj det också :) Storbak låter superkul... städning mindre kul ;P



Filibabba: Håller med fullständigt!

2008-09-27 @ 09:55:11
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0