Veckans Matsedel

Tidig morgon och snart dags att åka till jobbet men först lägger jag ut veckans matsedel
Till helgen kommer mina föräldrar hit så då blir det mycket restaurangmat och det är ju himla trevligt :)


Måndag
Lunch: Bönsallad
Middag: Tonfiskpasta

Tisdag:
Lunch:
Middag: Indisk Kycklingpizza

Onsdag:
Lunch: Hemmagjord Pytt i Panna med Stekt Ägg
Middag: Tonfiskpasta (matlåda)

Torsdag:
Lunch: Blomkål- och Broccolisoppa med smörgås
Middag: Kyckling Marengo med Ris

Fredag
Lunch: 
Middag: Grekisk Restaurang

Lördag
Lunch: Utelunch
Middag: Kinesisk Restaurang

Söndag
Lunch:
Middag: Skaldjurssallad med Ägg, Avokado & Bröd


Kommentarer
Postat av: carolina

oh, vilken av grek-restaurangerna tar ni? den där jag åt tidigare i höstas är jättebra, grekiskakolgrillsbaren, man får komponera ihop mycket själv, sånt gillar jag :)

2008-10-13 @ 13:31:23
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

carolina: på fredag ska vi till Atrium på smedjegatan!" Jag har redan bestämt att jag ska äta moussaka för det är nog en av mina absoluta favoriter! På lördag ska vi till Choy's Garden!

2008-10-13 @ 14:28:53
URL: http://dewdropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0